Te Necesito (Déjà Vu)

Spanish Translation: Nana_L15R1
English Translation: Nana_L15R1
Si tu te vas 

If you go away,



Ya no podrás pedirme perdón 

You won’t be able to apologize 


Y yo ya no tendré corazón 

And I won’t have a heart


Aunque ya no me quieras mirar 

Even though you don’t want to look at me anymore


Te necesito como el aire para respirar. 

I need you as air to breathe.



La luna va acordarte de mí 

The moon will remind you to me


Entiende que yo vivo por ti 

Understand that I live for you


Y no vas a poderme olvidar 

And you won’t be able to forget me, 


Te necesito como el aire para respirar oh oh. (x3) 

I need you as air to breathe 



Yo sé que el mundo no es fácil 

I know that world isn’t easy 


No lo es conmigo 

It is not with me


Pero entiende que aunque no puedas verme 

But understand that, even though you cannot see me 


Aquí estoy contigo. 

I’m here with you


Sé que me lloras por las noches, puedo oírte 

I know you cry at night, I can hear you


Y aunque yo no pueda hablarte 

And, although I cannot talk to you 


Te lo juro que aquí sigo. 

I swear to you that I’m still here.


Siento tu mirada triste 

I feel your sad gaze 


Y sé que tú te sientes sola 

I know you’re feeling alone


Mira, que te entiendo 

Look, I undesrtand you 


Yo estoy solo a toda hora 

I’m alone at all times, 


Y es que aunque llevemos poco juntos 

And, even we have been shortly together,


Yo te quiero y tú me quieres 

I love you and you love me


Aunque a veces te dejes del desespero. 

Although sometimes you abandon yourself into the despair.


Sin ti, no voy a ver el cielo brillar 

Without you, I’m not going to see sky shinning 



Sin ti se morirá el corazón 

Without you, my heart is going to die


Sin ti ya no podré ni llorar. 

Without you, I won’t be able to cry 



Sin ti, sin ti no nacerá una canción 

Without you, without you a song will not be born 


Yo vine para hacerte mejor 

I came here to improve you


Y yo te enseñaré que es amar. 

And I will teach you what is love



Si tu te vas 

If you go away,


Ya no podrás pedirme perdón 

You won’t be able to apologize 


Y yo ya no tendré corazón 

And I won’t have a heart


Aunque ya no me quieras mirar 

Even though you don’t want to look at me anymore


Te necesito como el aire para respirar. 

I need you as air to breathe.



La luna va acordarte de mí 

The moon will remind you to me


Entiende que yo vivo por ti 

Understand that I live for you


Y no vas a poderme olvidar 

And you won’t be able to forget me, 


Te necesito como el aire para respirar oh oh.

I need you as air to breathe 


Yo sé que cuatro semanas parecen poco 

I know that four weeks seem to be few


Pero por dentro tú sabes que te conozco.

But inside, you know I know you 
No te mientas 
Do not lie to me



Mi amor existió en el primer segundo 

My love emerged at the very first second. 


Y tú lo sabes 

And you know it


Tú fuiste quien me ayudo a llegar al mundo. 

You are the one who helped me to come at this world


No es mi culpa 

It’s not my fault


Y aunque no te haya hablado 

And although I haven’t talked to you 


Te juro que te quiero 

I swear you that I love you 


Especialmente para ti yo fui creado 

I was created specially for you 


Los milagros en la vida no tienen explicación 

Life’s miracles haven’t got an explanation 


Y no soy el problema 

I’m not the problem


Soy la solución. 

I’m the answer



Sin ti, no voy a ver el cielo brillar 

Without you, I won’t see the sky shinning 


Sin ti se morirá el corazón 

Without you my heart will die 


Sin ti ya no podré ni llorar. 

Without you I won’t be able to cry 



Sin ti, sin ti no nacerá una canción 

Without you, without you a song will not be born 


Yo vine para hacerte mejor 

I came here to improve you 


Y yo te enseñaré que es amar. 

I will teach you what is love 



Si tu te vas 

If you go away,


Ya no podrás pedirme perdón 

You won’t be able to apologize 


Y yo ya no tendré corazón 

And I won’t have a heart


Aunque ya no me quieras mirar 

Even though you don’t want to look at me anymore


Te necesito como el aire para respirar. 

I need you as air to breathe.



La luna va acordarte de mí 

The moon will remind you to me


Entiende que yo vivo por ti 

Understand that I live for you


Y no vas a poderme olvidar 

And you won’t be able to forget me, 


Te necesito como el aire para respirar oh oh. 

I need you as air to breathe 

0 comentarios:

Publicar un comentario