Love Song (연애)

Spanish Translation: Nana_L15R1

English Translation: KPOP Lyrics 
Kim Greem "Love Song"
I unintentionally turn on the radio and heard a love song
No adrede, enciendo la radio y escucho una canción de amor
It seemed exactly my story
Parecía exactamente mi historia 
Are you in front of my house already?
¿Ya estás delante de mi casa? 
Unfortunately, is it you?
Desafortunadamente, ¿eres tú? 
Yes, I can see you under the moonlight
Si, puedo verte bajo la luz de la luna
We break up every night (how sad)
Rompemos cada noche (Qué triste) 
Now it’s so hard
Ahora es tan difícil…
Oh baby I’ll be missing you oh I love you
Oh cariño, estaré echándote de menos, oh te amo
I miss you in this sleepless night
Te echo de menos en esta noche sin dormir
Oh baby I’ll be missing you oh I love you
Oh cariño, te estaré echando de menos, oh, te amo
I’ll always be by your side
Siempre estaré a tu lado
Doo ru doo doo doo doo
Doo ru doo doo doo doo
You’re my four-leaf clover oh my lover
Eres mi trébol de cuatro hojas, oh mi amante
Doo ru doo doo doo doo
Doo ru doo doo doo doo
Would you confess too?
¿También te confesarás? 
These words seem to fill the empty space between me and you
Esas palabras parecen llenar el vació espacio entre tú y yo 
Dreaming the same dream, looking at the same place
Soñando el mismo sueño, mirando al mismo lugar
I wanna walk with you
Quiero caminar contigo
Tomorrow became boring (I can’t stand it)
El mañana se volvió aburrido (No puedo soportarlo) 
let’s just spend it together
Simplemente, pasemoslo juntos
Oh baby I’ll be missing you oh I love you
Oh cariño, estaré echándote de menos, oh te amo
I miss you in this sleepless night
Te echo de menos en esta noche sin dormir
Oh baby I’ll be missing you oh I love you
Oh cariño, te estaré echando de menos, oh, te amo
I’ll always be by your side
Siempre estaré a tu lado
I love you, I love you
Te amo, te amo
Like the lyrics of this song, like this melody
Como la letra de esta canción, como esta melodía 
Doo ru doo doo doo doo
Doo ru doo doo doo doo
You’re my four-leaf clover oh my lover
Eres mi trébol de cuatro hojas, oh, mi amante
Doo ru doo doo doo doo
Doo ru doo doo doo doo
Would you confess too?
¿También te confesarías? 
I unintentionally turn on the radio and heard a love song
No adrede, enciendo la radio y escucho una canción de amor

Everything seemed like my story
Todo parecía como mi historia

0 comentarios:

Publicar un comentario