Born This Way

Spanish Translation: Nana_L15R1


English Translation: Metro Lyrics
It doesn’t matter if you love him or capital H-I-M
No importa si le amas a él o al ÉL en mayúsculas *Dios
Just put your paws up
Simplemente alzad las zarpas
'Cause you were born this way, baby
Porque naciste así, cariño
My mama told me when I was young
Mi mamá me dijo cuando era pequeña
We are all born superstars
"Todos nacemos súper estrellas" 

She rolled my hair and put my lipstick on
Ella me rizó el pelo y me puso el pintalabios 
In the glass of her boudoir
En el cristal de su tocador
There’s nothin’ wrong with lovin’ who you are
No hay nada malo en amar quién eres 
She said, ‘cause He made you perfect, babe
Dijo: “Porque Él te hizo perfecta, cariño” 
So hold your head up,
Así que mantén alta la cabeza, 
girl and you’ll go far
Chica, y llegarás lejos 
Listen to me when I say
Escúchame cuando digo 
I’m beautiful in my way
Que soy hermosa a mi manera 
'Cause God makes no mistakes
Porque Dios no comete errores 
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born this way
Yo nací así 
Don’t hide yourself in regret
No te escondas en lamentos
Just love yourself and you’re set
Simplemente amate y listo
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born this way, born this way
Yo nací así, nací así 
Ooh, there ain’t no other way, baby, I was born this way
Ooh, no hay otro camino, cariño, yo nací así 
Baby, I was born this way
Cariño, yo nací así 
Ooh, there ain’t no other way, baby, I was born this way
Ooh, no hay otro camino, cariño, yo nací así 
I’m on the right track, baby, I was born this way
Estoy en el buen camino, cariño, yo nací así 
Don’t be a drag, just be a queen
No seas una arrastrada, sé una reina 
Don’t be
No lo seas
Give yourself prudence and love your friends
Se prudente y ama a tus amigos 
Subway kid, rejoice of truth
Niño del metro, regocijate de la verdad 
In the religion of the insecure
En la religión de la inseguridad 
I must be myself, respect my youth
Debo ser mi misma, respectando mi juventud 
A different lover is not a sin
Un amante diferente no es un pecado 
Believe capital H-I-M
Creo en el Él en mayúsculas 
I love my life, I love this record and
Amo mi vida, amo esta grabación y 
Mi amore vole fe yah
El amor necesita fe 
I’m beautiful in my way,
Soy hermosa a mi manera, 
'Cause God makes no mistakes
Porque DIos no comete errores,
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born this way
Yo nací así 
Don’t hide yourself in regret
No te escondas en lamentos
Just love yourself and you’re set
Simplemente amate y listo
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born this way, born this way
Yo nací así, nací así 
Ooh, there ain’t no other way, baby, I was born this way
Ooh, no hay otro camino, cariño, yo nací así 
Baby, I was born this way
Cariño, yo nací así 
Ooh, there ain’t no other way, baby, I was born this way
Ooh, no hay otro camino, cariño, yo nací así 
I’m on the right track, baby, I was born this way
Estoy en el buen camino, cariño, yo nací así
Don’t be drag, just be a queen
No seas una arrastrada, se una reina 
Whether you’re broke or evergreen
Ya estés destrozado o alegre, 
You’re black, white, beige, chola descent
Seas negro, blanco, beige, descendiente de los chola 
You’re Lebanese, you’re orient
Seas libanés, seas oriental 
Whether life’s disabilities
Ya sea que las dificultades de la vida,
Left you outcast, bullied or teased
te marginen, te intimiden o molesten, 
Rejoice and love yourself today
Hoy regocijate y amate
'Cause baby, you were born this way
Porque cariño, naciste así 
No matter gay, straight or bi
No importa ser gay, hetero, o bi
Lesbian, transgendered life
Lesbiana, transexual 
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born to survive
Yo nací para sobrevivir 
No matter black, white or beige
No importa ser negro, blanco o beige 
Chola or orient made
Nacido en Chola o oriente 
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born to be brave
Yo nací para ser valiente 
I’m beautiful in my way
Soy hermosa a mi manera 
'Cause God makes no mistakes
Porque Dios no comete errores 
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born this way
Yo nací así
 
Don’t hide yourself in regret
No te escondas en lamentos
Just love yourself and you’re set
Simplemente amate y listo
I’m on the right track, baby
Estoy en el buen camino, cariño 
I was born this way, born this way
Yo nací así, nací así 
Ooh, there ain’t no other way, baby, I was born this way
Ooh, no hay otro camino, cariño, yo nací así 
Baby, I was born this way
Cariño, yo nací así 
Ooh, there ain’t no other way, baby, I was born this way
Ooh, no hay otro camino, cariño, yo nací así 
I’m on the right track, baby, I was born this way
Estoy en el buen camino, cariño, yo nací así 
I was born this way, hey
I’m on the right track, baby, I was born this way, hey

0 comentarios:

Publicar un comentario