With You

Spanish Translation: Nana_L15R1



English Translation: POP! Gasa
325996
Along with the lights that turn off one by one
Junto con las luces que se apagan una por una
The hope in my heart disappears slowly as well
La esperanza en mi corazón desaparece lentamente también 
In this world where everything has stopped
En este mundo dónde todo se ha parado 
When I feel like I’m alone, I think of you
Cuando me siento solo, pienso en ti 
You protected me in this sad darkness
Me protegiste en esta triste oscuridad 
When you smiled brightly
Cuando sonreíste brillantemente 
Because of you, I’m here
Por ti, estoy aquí 
I will protect all of you
Os protegeré a todos
Forever With You (With You With You With You)
Para siempre contigo (Contigo, contigo, contigo) 
I’ll be by your side until always
Estaré a tu lado siempre 
Forever With You (With You With You With You)
Para siempre contigo (Contigo, contigo, contigo) 
You’re not alone
No estás sola 
Hold my hand
Coge mi mano 
I’ll be with you
Estaré contigo 
With You With You (With You With You)
Contigo, contigo (Contigo, contigo) 
With You With You (With You With You)
Contigo, contigo (Contigo, contigo) 
With You With You my baby
Contigo, contigo, nena 
With You With You (With You With You)
Contigo, contigo (Contigo, contigo) 
With You With You (With You With You)
Contigo, contigo (Contigo, contigo) 
With You With You my baby
Contigo, contigo, nena
I’ve ran without rest
He corrido sin descansar 
When I missed you, I held it in
Cuando te eche de menos, me contuve 
But, everything means nothing
Pero, todo significa nada 
If I ain’t got you
Si no te tengo 
You’re the last button that will fill my heart
Eres el último botón que llenará mi corazón 
If you’re lonely, I’m lonely too
Si estás sola, yo también estoy solo 
No one can replace you
No puede reemplazarte 
All day, I only think of you, how about you?
Durante todo el día, solo pienso en ti ¿y tú? 
You and me, if we’re together, everything is OK
Tú y yo, si estamos juntos, todo está bien
You’re the one who saved me from this deep darkness
Tú eres quién me ha salvado de esta profunda oscuridad 
I remember your precious tears
Recuerdo tus preciosas lágrimas 
I want to hug you from behind
Quiero abrazarte por detrás 
I will protect all of you
Os protegeré a todos
Forever With You (With You With You With You)
Para siempre contigo (Contigo, contigo, contigo) 
I’ll be by your side until always
Estaré a tu lado para siempre 
Forever With You (With You With You With You)
Para siempre contigo (Contigo, contigo, contigo) 
You’re not alone
No estás sola
Hold my hand
Coge mi mano 
I’ll be with you
Estaré contigo 
When you’re tired and suffering, I’ll hug you
Cuando estés cansada y sufriendo, te abrazaré 
If no one’s on your side, I’ll embrace you
Si nadie está de tu lado, te abrazaré
Trust me
Confía en mí 
So we can meet in our dreams
Para que nos podamos encontrar en nuestros sueños 
Only look at me
Solo mírame a mí 
I’ll love you forever
Te amaré para siempre 
You You You
Tú, tú, tú 
If I only have you
Si solo te tengo a ti 
You You You
Tú, tú, tú 
If we’re together
Si estamos juntos 
You You You
Tú, tú, tú 
I only need you
Solo te necesito a ti 
I’ll hold your hand tightly
Agarraré tu mano firmemente 
I’m gonna tell you
Te voy a decir
With You With You (With You With You)
Contigo, contigo (Contigo, contigo) 
With You With You (With You With You)
Contigo, contigo (Contigo, contigo) 
With You With You my baby
Contigo, contigo, nena 

1 comentario:

  1. Linda canción.

    P.D;Estás nominada a un premio:http://valepri.blogspot.com.ar/2014/02/premios.html

    ResponderEliminar