First Love

Spanish Translation: Nana_L15R1
English Translation: Metro Lyrics
 
Once in a while
De vez en cuando
You are in my mind
Estás en mi mente 
I think about the days that we had
Pienso en los días que tuvimos 
And I dream that these would all come back to me
Y sueño que vuelven a mí 
If only you knew every moment in time
Si tan solo supieras cada momento a tiempo
Nothing goes on in my heart
Nada avanza en mi corazón
Just like your memories
Igual que en tus recuerdos


How I want here to be with you
Cuánto quiero estar aquí contigo
Once more
Una vez más
You are always gonna be the one
Siempre serás el único
And you should know
Y deberías saber
How I wish I could have never let you go
Cuánto desearía no haberte tenido que dejar ir
Come into my life again
Vuelve otra vez a mi vida
Oh, don’t say no
Oh, no digas no
You are always gonna be the one in my life
Siempre serás el único en mi vida
So true, I believe I can never find
Tan cierto, creo que jamás encontraré 
Somebody like you
Alguien como tú
My first love
Mi primer amor
Once in awhile
De vez en cuando
Your are in my dreams
Estás en mis sueños
I can feel the warmth of your embrace
Puedo sentir la calidez de tu abrazo
And I pray that it will all come back to me
Y ruego que vuelva a mí


If only you knew every moment in time
Si tan solo supieras cada momento a tiempo
Nothing goes on in my heart
Nada avanza en mi corazón
Just like your memories
Igual que en tus recuerdos
And how I want here to be with you
Y cuánto quiero estar aquí contigo
Once more
Una vez más 
Yeah, yeah, yeah
Si, si, si
You will always be inside my heart
Siempre estarás dentro de mi corazón
And you should know
Y deberías saber
How I wish I could have never let you go
Cómo desearía no haberte tenido de dejar ir
Come into my life again
Vuelve a mi vida de nuevo
Please don’t say no
Por favor, no digas no
Now and forever you are still the one
Ahora y siempre, todavía eres el único
In my heart
En mi corazón

0 comentarios:

Publicar un comentario