Don't Forget Me

English Trans: Pop! Gasa
Spanish Trans: Nana_L15R1
Girl’s Day - Don’t Forget Me
I hoped that you would hold my hand
Esperé que agarrarías mi mano

When I saw your lips, my heart pounded
Cuándo vi tus labios, mi corazón palpitó

My diary was filled with stories of you every day
Mi diario estaba lleno de historias sobre ti cada día

When doodling with my friends, I wrote your name
(name name)
Cuándo garabateaba con mis amigas, escribí tu nombre
(Nombre, nombre)
I don’t want to forget that feeling, your eyes
No quiero olvidar ese sentimiento, tus ojos

I take out the memories of you from inside my heart when night comes
(I’ll remember u)
Saco las memorias de ti de dentro de mi corazón cuando la noche viene
(Te recordaré)
Don’t forget me, you are my baby
No me olvides, eres mi nene

You’re Mine You’re Mine You’re My baby
Eres mío, eres mío, eres mi nene

Come to me and hug me, you are my baby
Ven a mí y abrázame, eres mi nene

You’re Mine You’re Mine You’re My baby
Eres mío, eres mío, eres mi nene
I remember when you said I’ll forget you when time passes
Recuerdo cuando me dijiste: “Te olvidaré cuando el tiempo pase”

But I am still remembering you now
Pero todavía te recuerdo ahora
You looked so good in your uniform
Te sentaba bien el uniforme

Some part of you always looked like an adult
Alguna parte de ti siempre pareció adulta

That’s why I liked you in school
Ese es el por qué me gustaste en la escuela

It was my secret that I couldn’t tell anyone else
Ese fue el secreto que no pude contar a nadie más
I don’t want to forget that feeling, your eyes
No quiero olvidar ese sentimiento, tus ojos

I take out the memories of you from inside my heart when night comes
(I’ll remember u)
Saco las memorias de ti de dentro de mi corazón cuando la noche viene
(Te recordaré)
Don’t forget me, you are my baby
No me olvides, eres mi nene

You’re Mine You’re Mine You’re My baby
Eres mío, eres mío, eres mi nene

Come to me and hug me, you are my baby
Ven a mí y abrázame, eres mi nene

You’re Mine You’re Mine You’re My baby
Eres mío, eres mío, eres mi nene
Ooh I miss you, I need you, I want you
Ooh te echo de menos, te necesito, te quiero

Ooh I miss you, I need you, I want you
Ooh te echo de menos, te necesito, te quiero
I couldn’t tell you how I felt back then because I was so shy
No pude decirte cómo me sentía antes porque era demasiado tímida

I want you too now oooh uh
También te quiero ahora oooh uh

You, you
Tú, tú
I don’t want to forget that feeling, your eyes
No quiero olvidar ese sentimiento, tus ojos

I take out the memories of you from inside my heart when night comes
(I’ll remember u)
Saco las memorias de ti de dentro de mi corazón cuando la noche viene
(Te recordaré)
Don’t forget me, you are my baby
No me olvides, eres mi nene

You’re Mine You’re Mine You’re My baby
Eres mío, eres mío, eres mi nene

Come to me and hug me, you are my baby
Ven a mí y abrázame, eres mi nene

You’re Mine You’re Mine You’re My baby
Eres mío, eres mío, eres mi nene

0 comentarios:

Publicar un comentario