Day N' Night

¡Visita Nuestro Blog! Check It Out! http://happybubblesubs.blogspot.com.es/
English Translation: POP! Gasa
Spanish Translation: Nana_L15R1
Day ‘n Night - TASTY 
Get away, you said it was over so easily
Aléjate, dijiste que había terminado muy fácilmente

Every day, you deceived me with a lying face
Cada día, me engañaste con una cara falsa
Day n night – the me, who was wandering and looking for you, is no more
Día y noche - El yo que deambulaba buscándote ya no está

I will cut out the scars you gave me, I will forget your heart that you gave to me
Eliminaré las cicatrices que me diste, olvidaré el corazón que me diste

Break your mind, cover your eyes that look at me, I can’t stand it anymore
Para de preocuparte, cubre tus ojos que me miran, no puedo soportarlo más
Leave me, leave me, I’ll forget the days we were together
Déjame, déjame, olvidaré los días en los que estábamos juntos

Leave me, don’t look back, this place where you’re not here, day n night
Déjame, no mires atrás, a este lugar donde ya no estás, día y noche
I became stronger because of you, you’re more like a sword, I’m deeply cut
Me hice fuerte por ti, eres más como una espada, estoy profundamente cortado

Since you ended this so easily, my heart wants to turn back the words telling you to go
Desde que lo acabaste tan fácilmente, mi corazón quiero devolverte las palabras diciéndote que te vayas

Cause I need you, because I can’t live without you, because I can’t even sleep
Porque te necesito, porqueno puedo vivir sin ti, porque no puedo ni dormir

I try to forget about the memories you left but the longing is too big,
Intento olvidar los recuerdos que dejaste pero es demasiado tiempo

even though I won’t allow it
Incluso aunque no lo permitiré

Ha, you tell me what to do
Ah, me dijiste qué hacer
Back again, you said you regretted it so easily
Vuelves de nuevo, dijiste que lo lamentaste muy fácilmente

At some point, I erased all of my faith in you
En algún punto, borré toda mi fe en ti
Day n night – the me, who was wandering and looking for you, is no more
Día y noche - El yo que deambulaba buscándote ya no está

I will cut out the scars you gave me, I will forget your heart that you gave to me
Eliminaré las cicatrices que me diste, olvidaré el corazón que me diste

Break your mind, cover your eyes that look at me, I can’t stand it anymore
Para de preocuparte, cubre tus ojos que me miran, no puedo soportarlo más
Leave me, leave me, I’ll forget the days we were together
Déjame, déjame, olvidaré los días en los que estábamos juntos

Leave me, don’t look back, this place where you’re not here, day n night
Déjame, no mires atrás, a este lugar donde ya no estás, día y noche
Leave me, leave me
Déjame, déjame

Don’t come to me, I missed you at one point, I tried to make you come back
No vuelvas a mí, te eché de menos en un momento, intenté hacerte volver

But leave me, don’t look back
Pero déjame, no mires atrás


Don’t come to me now, I can endure and overcome, you’re not here anymore, day n night
No vuelvas a mí ahora, puedo soportarlo y superarlo, que ya no estás aquí, día y noche.

0 comentarios:

Publicar un comentario