Hate You

English Trans: POP! GASA
Spanish Trans: Nana_L15R1
Hate You - Ladies Code
I hate you I really hate you I hate you But I love you
Te odio, realmente te odio, te odio pero te amo
From some point, I really started to hate you
Desde algún punto, realmente empecé a odiarte

But still, I believed in you who said this was love
Pero todavía creí en ti quién decía que esto era amor

I hate you (Hate you) But I love you (Love you)
Te odio (Te odio) pero te amo (Te amo)

But still, I’m like a bent tree, a dream with no significance
Pero todavía, como un árbol caído, un sueño sin significado
I always cry and laugh by myself but I like that I’m by your side
Siempre lloraba y reía para mí pero me gusta eso, estoy a tu lado.

Please look at me as if you’re at least passing me by
Por favor, mírame como si estuvieras, al menos, haciéndome caso omiso.

It’s always me who’s giving, I’m already cast aside, it just hurts
Siempre soy yo quien está dando, estoy derretida, duele
I hate you, hate you hate you
Te odio, te odio, te odio

I really hate you, hate you, hate you
Realmente te odio, te odio, te odio

I hate you
Te odio

Hate you, hate you
Te odio, te odio

But I love you (love you, love you)
Pero te amo (Te amo, te amo)
You said you’d never let go of my hand till the end
Dijiste que jamás dejarías mi mano hasta el final

All of my hopes hung on those lies
Todas mis esperanzas colgaban de esas mentiras

Now it really hurts, I hate you
Ahora realmente duele, te odio
I always cry and laugh by myself but I like that I’m by your side
Siempre lloraba y reía para mí pero me gusta eso, estoy a tu lado.

Please look at me as if you’re at least passing me by
Por favor, mírame como si, al menos, me hicieras caso omiso

It’s always me who’s giving (I love you baby)
Siempre estoy dando (Te amo, cariño)

I’m already cast aside, it just hurts
Ya estoy derretida, simplemente duele
I hate you, hate you hate you
Te odio, te odio, te odio

I really hate you, hate you, hate you
Realmente te odio, te odio, te odio

I hate you
Te odio

Hate you, hate you
Te odio, te odio

But I love you (love you, love you)
Pero te amo (Te amo, te amo)
Tell me you love me like you’re whispering baby
Dime que me amas mientras susurras, cariño.

Softly look at me and hug me
Mírame suavemente y abrázame.

L.O.V.E.
A.M.O.R
We’re both hurting because we’re keeping this up
Ambos estamos heridos porque estamos aguantando esto

Nothing will change anyway, you’re mine
Nada cambiara de todos modos, eres mío

A dream-like love story but damn, reality is sad
Una historia de amor de ensueño pero maldición, la realidad es triste.

Whatever happens, happens because anyway, baby you my lover
Pase lo que pase, pasara de todos modos, cariño, eres mi amante
I hate you, hate you hate you
Te odio, te odio, te odio

I really hate you, hate you, hate you
Realmente te odio, te odio, te odio

I hate you
Te odio

Hate you, hate you
Te odio, te odio

But I love you (love you, love you)
Pero te amo (Te amo, te amo)

0 comentarios:

Publicar un comentario